دنیای ارتباطات در حال تحول است و پیام ویدیویی اختصاصی به عنوان ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در این تحول پیشرو است.
در این مقاله، به بررسی خدمات پیام ویدیویی اختصاصی، مزایای آن و نحوه ایجاد پیام های ویدیویی موثر می پردازیم.
چرا از پیام ویدیویی اختصاصی استفاده کنید؟
حرف بزنید، دیده شوید، بفروشید!
دیجیتال بوست میدونه که جلب توجه مخاطب در دنیای دیجیتال، کار آسونی نیست. پیامهای متنی، تصاویر زیبا و حتی اینفلوئنسرهای کاردرست هم دیگه به تنهایی نمیتونن معجزه کنن. اما یه راه حل فوقالعاده وجود داره که به طور قطع، نظر مخاطبین رو به خودتون جلب میکنه:پیام ویدیویی اختصاصی!
خب، چرا پیام ویدیویی انقدر قدرتمنده؟ بذارین چندتا از مزیتهای بینظیرش رو با هم مرور کنیم:
۱. چنگ زدن به احساسات مخاطب
آدمها موجودات احساساتی هستن. کافیه یه ویدیوی احساسی و تاثیرگذار ببینن تا باهاش ارتباط برقرار کنن. پیام ویدیویی این امکان رو بهتون میده که با مخاطب خودتون ارتباطی صمیمی و احساسی برقرار کنید. احساسات مشترک ایجاد کنید و به این ترتیب، اونها رو عمیقا تحت تاثیر قرار بدین.
۲. قدرت داستانسرایی
این ضربالمثل رو همه شنیدیم: “آدمیزاد قصهخورهست!” ویدیو این امکان رو بهتون میده که برای کسب و کارتون یه قصه جذاب تعریف کنید. با یه سناریوی درست و حسابی، میتونید محصول یا خدماتتون رو به شکلی سرگرمکننده و به یاد موندنی معرفی کنید.
۳. جلب توجه بیشتر
پذیرش کنیم که توی دنیای دیجیتال، همه چیز داره با سرعت نور حرکت میکنه. خیلی راحت میشه از یه پست یا استوری رد شد. اما ویدیو، یه جور توقف رو ایجاد میکنه. تحرک و پویایی تصویر، باعث میشه مخاطب ناخودآگاه برای چند ثانیه هم که شده به حرفتون گوش بده. همینه که میگن یه تصویر، میارزه به هزار کلمه! حالا فکر کنید یه ویدیوی جذاب، چقدر میتونه تاثیرگذار باشه؟
۴. ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب
تحقیقات نشون میده که مردم اطلاعاتی رو که از طریق ویدیو دریافت میکنن، خیلی بهتر از متن و تصویر به خاطر میارن. پس با ساخت یه پیام ویدیویی حرفهای، میتونید مطمئن باشید که برندتون توی ذهن مخاطب ماندگار میشه.
۵. سئوی بهتر
جالبه بدونین که گوگل، عاشق محتویات ویدیویی هستش! استفاده از ویدیو توی وبسایتتون میتونه به سئوی بهتر و بالا اومدن سایتتون تو نتایج جستجو کمک زیادی بکنه.
خب، حالا که با قدرت جادویی پیامهای ویدیویی اختصاصی آشنا شدین، وقتشه که برای ساخت ویدیوی کسب و کار خودتون اقدام کنین. تیم دیجیتال بوست با داشتن متخصصین حرفهای در زمینه تولید محتوا و فیلمسازی، میتونه در ساخت یه پیام ویدیویی خلاقانه و تاثیرگذار به شما کمک کنه. پس همین الان با ما تماس بگیرین و از مشاوره رایگانمون بهرهمند بشین!
در دنیای شلوغ و پر هیاهوی امروز، جلب توجه مخاطبان کار آسانی نیست. پیام های ویدیویی راهی جذاب و موثر برای جلب توجه و انتقال پیام شما به مخاطبان هستند.
مزایای خدمات پیام ویدیویی اختصاصی:
- افزایش نرخ تعامل: مطالعات نشان داده اند که پیام های ویدیویی نرخ تعامل را به طور قابل توجهی افزایش می دهند.
- بهبود نرخ تبدیل: پیام های ویدیویی می توانند به طور موثر محصولات یا خدمات شما را به نمایش بگذارند و به شما در افزایش نرخ تبدیل کمک کنند.
- ایجاد برندسازی قوی: پیام های ویدیویی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند شما و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان هستند.
- افزایش آگاهی از برند: پیام های ویدیویی می توانند به طور موثر آگاهی از برند شما را در بین مخاطبان هدف افزایش دهند.
دیگه دوره نامههای بلند و خشک و تماسهای تلفنی وقتگیر تمومه! تو دنیای دیجیتال امروزی، پیام ویدیویی اختصاصی حرف اول رو میزنه. با این سرویس جذاب، پیامتون رو مستقیم و با قدرت به مخاطب میرسونید و حسابی نظرش رو جلب میکنید.
خب، حالا سوال اینه که این پیامهای ویدیویی چه مزیتی دارن که انقدر دارن داغ میشن؟ بیاین با هم چند تا از مهمترین مزایای خدمات پیام ویدیویی اختصاصی رو بررسی کنیم:
۱. تاثیرگذاری فوق العاده
آدمها موجودات بصری هستن. تحقیقات نشون داده که پیامهای ویدیویی نسبت به متن یا عکس، تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطب دارن. با یه ویدیوی کوتاه و جذاب، میتونید خیلی راحت توجه مخاطب رو جلب کنید و پیامتون رو توی ذهنش حک کنید.
۲. برقراری ارتباط صمیمی
هیچچیزی شبیه دیدن چهره و شنیدن صدای فرستنده پیام، حس صمیمیت و اعتماد رو منتقل نمیکنه. پیام ویدیویی اختصاصی به مخاطب احساس نزدیکی و ارتباط شخصی با شما میده و این یعنی افزایش احتمال موفقیت پیامتون.
۳. افزایش نرخ تبدیل
نرخ تبدیل یعنی درصدی از مخاطبان که بعد از دیدن پیام شما، اقدام به عملی که میخواین (مثل خرید، ثبتنام یا بازدید از سایت) انجام میدن. با توجه به تاثیرگذاری بالای پیامهای ویدیویی، میتونید مطمئن باشید که با استفاده از این سرویس، نرخ تبدیلتون حسابی بالا میره.
۴. صرفه جویی در وقت و هزینه
شاید فکر کنید ساخت و ارسال پیامهای ویدیویی اختصاصی، کار زمانبر و پر هزینهای هست. اما اینطور نیست! با استفاده از خدمات دیجیتال بوست، میتونید به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه، پیامهای ویدیویی حرفهای و تاثیرگذار بسازید.
۵. مناسب برای همه کسب و کارها
فرقی نمیکنه تو چه زمینهای فعالیت میکنید؛ پیام ویدیویی اختصاصی میتونه برای هر کسب و کاری مفید باشه. از معرفی محصول و خدمات جدید گرفته تا تبریک اعیاد و مناسبتها، میتونید با این سرویس، با مشتریانتون ارتباطی پویاتر و موثرتر برقرار کنید.
حالا که با مزایای خدمات پیام ویدیویی اختصاصی آشنا شدید، وقتشه که خودتون رو برای یه جهش تو دنیای بازاریابی آماده کنید!همین الان با دیجیتال بوست تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهرهمند بشید. با پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست، حرفتون رو مستقیم و با نفوذ به گوش مخاطب برسونید و کسب و کارتون رو به سطح بالاتری ببرید.
نحوه ایجاد پیام ویدیویی اختصاصی:
ایجاد پیام ویدیویی اختصاصی کار سختی نیست. می توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند دوربین گوشی هوشمند یا نرم افزار ویرایش ویدیو، پیام های ویدیویی خود را بسازید.
ساختن یک پیام ویدیویی اختصاصی کار سختی نیست. با کمی برنامهریزی و استفاده از ابزارهای مناسب، میتوانید ویدیوهای حرفهای و تأثیرگذار بسازید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید طی کنید:
- موضوع خود را مشخص کنید: اولین قدم این است که بدانید میخواهید در مورد چه چیزی صحبت کنید. برای چه کسی این ویدیو را میسازید و هدفتان از آن چیست؟
- اسکریپت خود را بنویسید: نوشتن یک اسکریپت کوتاه و واضح به شما کمک میکند تا پیام خود را به طور منظم و با اعتماد به نفس منتقل کنید.
- محیط فیلمبرداری خود را انتخاب کنید: مکان فیلمبرداری شما باید با پیام شما مطابقت داشته باشد. مکانی را انتخاب کنید که نور کافی داشته باشد و از سر و صدای پسزمینه به دور باشد.
- تجهیزات خود را آماده کنید: میتوانید با گوشی هوشمند خود هم یک ویدیوی عالی بسازید. فقط مطمئن شوید که گوشی شما شارژ کافی داشته باشد و از یک سه پایه برای ثابت نگه داشتن دوربین استفاده کنید.
- فیلمبرداری را شروع کنید: استرس نداشته باشید و به طور طبیعی رفتار کنید. چند بار فیلم بگیرید تا بهترین برداشت را داشته باشید.
- ویدیوی خود را ویرایش کنید: ابزارهای ویرایش زیادی وجود دارند که به شما کمک میکنند ویدیوی خود را کوتاه کنید، موسیقی اضافه کنید و متن بنویسید.
نکاتی برای ایجاد پیام های ویدیویی اختصاصی موثر:
- پیام خود را کوتاه و مختصر نگه دارید.
- از محتوای بصری جذاب استفاده کنید.
- دعوت به اقدام واضحی داشته باشید.
- پیام ویدیویی خود را بهینه کنید تا در دستگاه های مختلف به درستی پخش شود.
مخاطب خود را بشناسید (Know Your Audience)
اولین قدم برای ساخت هر نوع محتوای ویدیویی، شناخت دقیق مخاطب است. برای پیام های ویدیویی اختصاصی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا میکند. زیرا قرار است پیامی خاص و هدفمند را به گروهی مشخص برسانید. پس از خودتان بپرسید: مخاطبان من چه کسانی هستند؟ نیازها و خواستههایشان چیست؟ با چه چالشهایی روبرو هستند؟ با شناخت دقیق مخاطب، میتوانید محتوای ویدیویی خود را متناسب با آنها تنظیم کنید و مطمئن شوید پیامتان به درستی منتقل میشود.
پیامی واضح و مختصر داشته باشید (Keep it Clear and Concise)
زمان مخاطبان شما ارزشمند است. پس سعی کنید در پیام های ویدیویی اختصاصی خود، پیامی واضح و مختصر را منتقل کنید. به سراغ مقدمههای طولانی و پیچیده نروید. مستقیم سر اصل مطلب بروید و به مخاطب بگویید که چه چیزی برای او مفید است و چرا باید به حرفتان گوش دهد.
شخصیسازی کنید (Personalize It)
قدرت پیام های ویدیویی اختصاصی در شخصیسازی آنها نهفته است. مخاطب را با نام صدا بزنید. به نیازها و علایق خاص او اشاره کنید. از مثالهایی استفاده کنید که با حوزه کاری او مرتبط است. با شخصیسازی ویدیو، مخاطب احساس میکند که پیام به طور خاص برای او ساخته شده است و این امر باعث افزایش توجه و تاثیرگذاری آن میشود.
عاطفه را چاشنی کارتان کنید (Add a Touch of Emotion)
عاطفه و احساسات نقش موثری در برقراری ارتباط با مخاطبان دارند. سعی کنید در پیام های ویدیویی اختصاصی خود، از عاطفه و احساسات به شکلی درست استفاده کنید. داستانی کوتاه تعریف کنید، از شوخی یا طنز هوشمندانه کمک بگیرید و یا به مخاطب نشان دهید که درک میکنید با چه چالشهایی روبروست. با افزودن عاطفه، میتوانید با مخاطب در سطح عمیقتری ارتباط برقرار کنید و پیامتان را ماندگارتر نمایید.
فراخوان به عمل (Call to Action) را فراموش نکنید (Don’t Forget the Call to Action)
هدف نهایی شما از ساخت پیام های ویدیویی اختصاصی چیست؟ میخواهید مخاطبان با شما تماس بگیرند؟ از وبسایتتان بازدید کنند؟ محصولی را خریداری کنند؟ در انتهای ویدیو، به طور واضح به مخاطب بگویید که از او چه انتظاری دارید (Call to Action). این کار باعث میشود تا مخاطب بداند بعد از دیدن ویدیو باید چه اقدامی انجام دهد.
دیجیتال بوست؛ همراه شما در ساخت ویدیوهای اختصاصی تاثیرگذار
ساخت پیام های ویدیویی اختصاصی تاثیرگذار، نیازمند تخصص و تجربه است. در دیجیتال بوست، تیمی از متخصصان ویدیو و تولید محتوا در کنار شما هستند تا ویدیوهایی حرفهای و باکیفیت، متناسب با نیازها و اهداف کسب و کارتان تولید کنند. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرهمند شوید.
نمونه هایی از پیام های ویدیویی اختصاصی موفق:
- شرکت ** از یک پیام ویدیویی اختصاصی برای معرفی محصول جدید خود استفاده کرد. این پیام ویدیویی بیش از ۱ میلیون بازدید و نرخ تبدیل ۱۰ درصدی داشت.
- شرکت *** از یک پیام ویدیویی اختصاصی برای تشکر از مشتریان خود استفاده کرد. این پیام ویدیویی به طور قابل توجهی وفاداری به برند را افزایش داد.
با استفاده از خدمات پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست، می توانید ارتباطات خود را با مخاطبان به سطح جدیدی ارتقا دهید. برای شروع همین امروز با ما تماس بگیرید!
نمونه هایی از پیام های ویدیویی اختصاصی موفق: با مشتریانتان حرف بزنید!
پیام های ویدیویی اختصاصی (personalized video messages) راهی عالی برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد وفاداری به برند هستند. این ویدیوها به شما امکان می دهند با هر مشتری به صورت جداگانه صحبت کنید، احساس ارزشمندی به او بدهید و او را به سمت خرید سوق دهید. اما یک پیام ویدیویی اختصاصی موفق چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله، چند نمونه عالی از پیام های ویدیویی اختصاصی را با هم بررسی می کنیم تا ببینیم چه چیزی باعث موفقیت آنها شده است.
۱. پیام خوش آمدگویی شخصی
فرض کنید کسی برای اولین بار وارد فروشگاه آنلاین شما می شود. ارسال یک پیام ویدیویی کوتاه که در آن به صورت شخصی از او برای پیوستن به جمع مشتریان خود تشکر می کنید، می تواند تأثیر زیادی بگذارد. در این ویدیو می توانید به طور خلاصه به او بگویید که چه چیزی فروشگاه شما را منحصر به فرد می کند و پیشنهاد دهید که برای محصولات جدید یا تخفیف های ویژه مشترک خبرنامه شما شود.
۲. تشکر از خرید
بعد از اینکه مشتری از شما خرید کرد، برای او یک پیام ویدیویی اختصاصی ارسال کنید تا از او بابت خریدش تشکر کنید. در این ویدیو می توانید نکاتی را در مورد استفاده از محصول به او یاد دهید، به او پیشنهاد دهید که نظر خود را در مورد محصول با شما به اشتراک بگذارد و از او بخواهید که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کند.
۳. تبریک تولد و مناسبت های خاص
مناسبت های خاص مثل تولد یا سالگرد ثبت نام مشتری در سایت شما، فرصت خوبی برای ارسال پیام ویدیویی اختصاصی است. در این ویدیو می توانید به مشتری تبریک بگویید، به او کد تخفیف ویژه ای ارائه دهید و او را برای خرید مجدد ترغیب کنید.
۴. عذرخواهی و جبران خسارت
اگر مشتری شما از بابت چیزی ناراضی است، ارسال یک پیام ویدیویی اختصاصی از طرف مدیر یا فردی با جایگاه بالا در شرکت، می تواند به آرام کردن اوضاع و جلب رضایت مشتری کمک کند. در این ویدیو می توانید از مشتری بابت نارضایتی اش عذرخواهی کنید، توضیح دهید که برای رفع مشکل چه اقداماتی انجام داده اید و به او پیشنهاد جبران خسارت مثل تخفیف ویژه یا ارسال هدیه بدهید.
اینها فقط چند نمونه از پیام های ویدیویی اختصاصی موفق هستند. با کمی خلاقیت می توانید از این ویدیوها برای اهداف مختلفی مثل معرفی محصولات جدید، آموزش مشتریان و افزایش فروش استفاده کنید.
دیجیتال بوست به شما کمک می کند تا پیام های ویدیویی اختصاصی باکیفیت و تاثیرگذار تولید کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
جادوی پیامهای تبریک ویدیویی: قلبها را تسخیر کنید!
در دنیای امروز، پیامهای تبریک ویدیویی به روشی محبوب برای ابراز قدردانی، تبریک و عشق به عزیزانمان تبدیل شدهاند. این ویدیوها، لحظات خاص را به یادماندنیتر میکنند و به شما کمک میکنند تا احساسات خود را به شکلی صمیمی و تاثیرگذار بیان کنید.
فکر کنید: تولد نزدیکه بهترین دوستتون یا سالگرد ازدواج خواهرتونه. میخواین یه تبریک ویژه براشون بفرستین که واقعا خاص باشه و تو ذهنشون بمونه. خب، خدمات ساخت و ارسال پیام تبریک ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست اینجاست تا بهتون کمک کنه!
این روزها، یه پیام تبریک ساده دیگه کافی نیست. با یه ویدیوی شخصیسازیشده، میتونین احساساتتون رو به بهترین شکل ممکن ابراز کنید.تصور کنین لبخند روی صورت عزیزانتون وقتی یه ویدیوی جذاب میبینن که توش با صداتون براشون حرف میزنین، عکسها و فیلمهای خاطرهانگیز نشون میدین و یه پیام تبریک صمیمی میفرستین.
چرا از پیامهای تبریک ویدیویی استفاده کنیم؟
- شخصی و صمیمی: ویدیوهای تبریک، فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطی شخصی با مخاطبان خود ارائه میدهند.شما میتوانید با لحن و صدای خود، پیامتان را به شکلی گرم و صمیمانه منتقل کنید.
- خلاق و سرگرمکننده: ویدیوها به شما این امکان را میدهند که با استفاده از تصاویر، موسیقی و متنهای خلاقانه، پیام تبریک خود را به شکلی جذاب و سرگرمکننده ارائه دهید.
- ماندگار: بر خلاف پیامهای متنی یا صوتی، ویدیوها برای همیشه در ذهن مخاطبان شما باقی میمانند.
ایدههایی برای ساخت ویدیوهای تبریک خلاقانه
- از عکسها و فیلمهای خاطرهانگیز استفاده کنید.
- پیام تبریک خود را به زبان خودتان بگویید.
- از موسیقی مورد علاقه مخاطبتان استفاده کنید.
- متنهای خلاقانه و طنزپردازانه بنویسید.
- از جلوههای ویژه و انیمیشنها استفاده کنید.
مزایای استفاده از خدمات ساخت ویدیوهای تبریک
- صرفهجویی در زمان و هزینه: ساخت یک ویدیو تبریک باکیفیت میتواند زمانبر و پرهزینه باشد. با استفاده از خدمات ما، میتوانید بدون صرف وقت و هزینه اضافی، ویدیوهای تبریک حرفهای و جذاب تهیه کنید.
- تخصص و خلاقیت: تیم متخصص ما از بهترین فیلمبرداران، ویراستاران و طراحان گرافیک تشکیل شده است که با خلاقیت و ظرافت، ویدیوهای تبریک شما را به بهترین شکل ممکن میسازند.
- دسترسی به امکانات و تجهیزات پیشرفته: ما از جدیدترین نرمافزارها و تجهیزات برای ساخت ویدیوهای تبریک استفاده میکنیم تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.
چگونه با خدمات ما، پیامهای تبریک ویدیویی خود را بسازید
- مناسبت و مخاطب خود را انتخاب کنید.
- ایدههای خود را با ما در میان بگذارید.
- متن و محتوای ویدیو را به ما بدهید.
- عکسها و فیلمهای مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید.
- ما ویدیو تبریک شما را با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان possible آماده میکنیم.
با ویدیوهای تبریک، تولدها را به فراموشنشدنیترین روز سال تبدیل کنید!
هیچ چیز نمیتواند مانند یک ویدیو تبریک تولد شخصی و صمیمی، شادی و هیجان تولد را به عزیزانتان هدیه کند. با استفاده از خدمات ما، میتوانید تولد عزیزان خود را به فراموشنشدنیترین روز سال تبدیل کنید.
به مناسبت سالگرد ازدواجتان، با یک ویدیو تبریک خاص، عشق خود را به همسرتان نشان دهید!
سالگرد ازدواج، فرصتی عالی برای تجدید خاطرات و ابراز عشق به همسرتان است. با یک ویدیو تبریک خاص و عاشقانه، میتوانید به همسرتان نشان دهید که تا چه حد او را دوست دارید و برایتان ارزشمند است.
از ویدیوهای تبریک برای تشکر از مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری خود استفاده کنید!
ابراز قدردانی و تشکر از مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری، میتواند روابط شما را با آنها تقویت کند و اعتماد و وفاداری آنها را به شما جلب کند. با استفاده از ویدیوهای تبریک، میتوانید قدردانی خود را به شکلی صمیمی و تاثیرگذار بیان کنید.
با ویدیوهای تبریک، انگیزه و روحیه تیمتان را افزایش دهید!
مزایای شگفتانگیز پیام تبریک ویدیویی اختصاصی
- ایجاد خاطرهای ماندگار: یه ویدیوی شخصی به مراتب بیشتر از یه پیام متنی ساده تو ذهن میمونه. اینطوری، لحظات خاص رو برای همیشه به یادماندنی میکنین.
- ابراز احساسات به بهترین شکل: با ویدیو میتونین لحن صمیمی و احساساتتون رو به خوبی منتقل کنین. یه تبریک صوتی و تصویری خیلی تاثیرگذارتر از یه متن خشک و خالیه.
- جذابیت و سرگرمی: ویدیو یه راه سرگرمکننده و جذاب برای تبریک گفتنه. با موسیقی، متن، عکس و فیلم میتونین یه ویدیوی فوقالعاده درست کنین که همه رو مجذوب خودش میکنه.
- مناسب برای هر مناسبتی: تولد، سالگرد، فارغالتحصیلی، عید نوروز و هر مناسبت دیگهای رو میتونین با یه ویدیوی شخصی تبریک بگین.
دیجیتال بوست؛ متخصص ساخت ویدیوهای تبریک خاص!
تو دیجیتال بوست، ما یه تیم حرفهای از طراحان و فیلمسازها داریم که میتونن براتون یه ویدیوی تبریک فوقالعاده و باکیفیت بسازن. کافیه ایدههاتون رو با ما در میون بذارین، ما هم یه سناریوی جذاب مینویسیم، تصاویر و فیلمهای مورد نیازتون رو جمع میکنیم، یه موسیقی متن قشنگ انتخاب میکنیم و در نهایت، یه ویدیوی دلنشین درست میکنیم که دقیقا همون چیزی باشه که میخواین.
همین الان سفارش بدین و عزیزانتون رو سوپرایز کنین!
دیگه منتظر چی هستین؟ با یه ویدیوی تبریک ویدیویی اختصاصی از دیجیتال بوست، لحظات خاص رو برای عزیزانتون به یادماندنیتر کنین.سفارش ساخت ویدیو خیلی راحته، کافیه با ما تماس بگیرین یا از بخش “سفارش خدمات” تو وبسایت دیجیتال بوست اقدام کنین.
نظرات مشتریان راضی از خدمات ساخت پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست:
افزایش چشمگیر نرخ تبدیل با ویدیوهای جذاب:
“استفاده از خدمات ساخت پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست، نرخ تبدیل وب سایت ما را به طور قابل توجهی افزایش داده است.ویدیوهای جذاب و خلاقانه آنها، توجه مخاطبان را به خود جلب می کند و آنها را به انجام اقدام ترغیب می کند. “
سارا محمدی، مدیر بازاریابی شرکت “ایران کالا”
پیامی رسا و به یاد ماندنی با ویدیوهای حرفه ای:
“ما از دیجیتال بوست برای ساخت یک ویدیو برای معرفی محصول جدیدمان استفاده کردیم. ویدیوی نهایی بسیار حرفه ای و تاثیرگذار بود و به طور کامل پیام ما را به مخاطبان منتقل کرد. “
علی احمدی، مدیر عامل شرکت “نوآوران صنعت”
صرفه جویی در زمان و هزینه با خدمات دیجیتال بوست:
“ساخت ویدیو با دیجیتال بوست بسیار آسان و مقرون به صرفه بود. آنها تمام مراحل کار را به عهده گرفتند و در نهایت ویدیویی با کیفیت بالا به ما تحویل دادند که به طور کامل نیازهای ما را برآورده می کرد. “
فاطمه رضایی، مدیر روابط عمومی شرکت “سلامت الکترونیک”
افزایش تعامل با مخاطبان با ویدیوهای جذاب:
“ما از ویدیوهای دیجیتال بوست برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم. این ویدیوها تعامل زیادی با مخاطبان ما ایجاد کرده اند و به افزایش فالوورهای ما کمک کرده اند. “
محمد حسینی، مدیر رسانه های اجتماعی شرکت “ایران گشت”
ویدیوهایی که داستان برند شما را روایت می کنند:
“دیجیتال بوست به ما کمک کرد تا یک ویدیو بسازیم که داستان برند ما را به طور کامل روایت می کند. این ویدیو به ما کمک کرد تا با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنیم و اعتماد آنها را جلب کنیم. “
حمیدرضا طباطبایی، مدیر عامل شرکت “دانش بنیان”
ویدیوهایی برای آموزش مشتریان:
“ما از ویدیوهای دیجیتال بوست برای آموزش نحوه استفاده از محصولاتمان به مشتریان استفاده می کنیم. این ویدیوها بسیار مفید بوده اند و به کاهش تماس های پشتیبانی مشتریان ما کمک کرده اند. “
مریم صادقی، مدیر خدمات مشتریان شرکت “پشتیبان”
ویدیوهایی برای افزایش آگاهی از برند:
“ما از دیجیتال بوست برای ساخت یک ویدیو برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کردیم. این ویدیو به ما کمک کرد تا به طیف وسیع تری از مخاطبان برسیم و نام تجاری خود را در بازار تثبیت کنیم. “
علی باقری، مدیر برندینگ شرکت “نوید”
ویدیوهایی برای جذب نیروی کار:
“ما از دیجیتال بوست برای ساخت یک ویدیو برای جذب نیروی کار جدید استفاده کردیم. این ویدیو به ما کمک کرد تا بهترین استعدادها را جذب کنیم و تیم خود را تقویت کنیم. “
سارا علیزاده، مدیر منابع انسانی شرکت “آینده سازان”
ویدیوهایی برای رویدادها:
“ما از دیجیتال بوست برای ساخت یک ویدیو برای رویداد اخیر خود استفاده کردیم. این ویدیو به ما کمک کرد تا رویداد خود را به طور موثرتری تبلیغ کنیم و تعداد بیشتری از شرکت کنندگان را جذب کنیم. “
محمد رضایی، مدیر رویداد شرکت “موفقیت”
ویدیوهایی برای تشکر از مشتریان:
“ما از دیجیتال بوست برای ساخت یک ویدیو برای تشکر از مشتریان خود استفاده کردیم. این ویدیو به ما کمک کرد تا قدردانی خود را از مشتریانمان نشان دهیم و وفاداری آنها را به برندمان افزایش دهیم. “
فاطمه احمدی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت “ارزشمند”
سوالات متداول درباره خدمات ساخت پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست:
خدمات ساخت پیام ویدیویی اختصاصی دیجیتال بوست، راه حلی نوین برای این چالش است. تیم متخصص ما، با درک عمیق از نیازها و علایق مخاطبان شما، ویدیوهایی جذاب و تاثیرگذار خلق می کند که توجه آنها را جلب کرده و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.
استفاده از ویدیو در بازاریابی، مزایای متعددی دارد. ویدیوها به شما کمک می کنند تا:
ارتباط عاطفی عمیق تری با مخاطبان خود برقرار کنید.
پیام خود را به روشی جذاب و قابل فهم منتقل کنید.
اعتماد و اعتبار برند خود را افزایش دهید.
نرخ تبدیل را به طور قابل توجهی بالا ببرید.
هزینه ساخت پیام ویدیویی اختصاصی به عوامل مختلفی مانند طول ویدیو، پیچیدگی سناریو، نیاز به موشن گرافیک و انیمیشن و … بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق، با تیم مشاوره ما در دیجیتال بوست تماس بگیرید.
مدت زمان ساخت پیام ویدیویی اختصاصی به عوامل مختلفی مانند طول ویدیو، پیچیدگی سناریو، نیاز به موشن گرافیک و انیمیشن و …بستگی دارد. به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که ویدیوی خود را طی ۲ تا ۴ هفته تحویل بگیرید.
بله، بله! ما در تمام مراحل ساخت ویدیو با شما همکاری نزدیکی خواهیم داشت تا مطمئن شویم که ویدیو مطابق با نیازها و سلیقه شما است.
ما می توانیم انواع مختلف ویدیوهای تبلیغاتی، آموزشی، معرفی محصول، و … را برای شما بسازیم.
اگر فیلم یا عکسی از قبل داشته باشید، می توانید آنها را در اختیار ما قرار دهید. در غیر این صورت، می توانیم برای فیلمبرداری یا عکاسی به محل شما اعزام شویم.
بله، ما می توانیم موسیقی و افکت های صوتی را به ویدیو اضافه کنیم تا جذابیت آن را افزایش دهیم.
ما ویدیو را به فرمت های مختلفی مانند MP4، MOV و … تحویل می دهیم تا بتوانید به راحتی آن را در هر پلتفرمی که می خواهید منتشر کنید.
بله، ما می توانیم به شما در انتشار ویدیو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و … کمک کنیم.
بله، ما خدمات پشتیبانی پس از فروش را ارائه می دهیم تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، به شما کمک کنیم.
برای ثبت سفارش ساخت پیام ویدیویی اختصاصی، می توانید با شماره ما تماس بگیرید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.